Even Bijkletsen - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Anne Volwerk - WaarBenJij.nu Even Bijkletsen - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Anne Volwerk - WaarBenJij.nu

Even Bijkletsen

Door: Anne Volwerk

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Maart 2010 | Oostenrijk, Feld am See

Lieve allemaal :)

Ten eerste weer bedankt voor al jullie lieve reactie.
Me moeder, Niels en Claudia zijn hier zaterdag veilig aangekomen, ben ze wezen ophalen op het vliegtuis, was echt super om ze na 7 weken weer te zien. Inmiddels is de week al bijna weer om en hebben we het heerlijk naar ons zin gehad, en we hopen morgen natuurlijk ook nog op een mooie dag. :)

Ik heb ze hier de omgeving laten zien, wat ik hier doe. Als ik nu ergens over praat weten ze ook waar ik het over heb, dus dat is wel heel leuk.
Ik had vorige week gevraagd of ik in de middag vrij kon zijn, en dit kon gelukkig omdat het nu dus niet druk is. Ik ben dus heel de week in de middag vrij geweest.

De sneeuw gaat per dag achteruit en dat is wel erg jammer :(, het gebied waar ik werk gaat zo snel achteruit dat ik denk dat volgende week het vooral een ijsbaan is.
Maar het voordeel is wel dat de zon heerlijk schijnt, dus nu nog even snel van de zon genieten om zo bruin mogelijk thuis te komen 3 april.

Dat gaat ook al opschieten, om me heen gaan steeds meer collega's naar huis, wat jammer is, omdat je daar toch het hele seizoen mee gewerkt heb. Dan is het altijd jammer om gedag te zeggen, omdat je weet dat je de meeste uit het buitenland niet meer zult zien.

Vandaag hebben we ook een mooie dag gehad, we zijn bij Kaiserburgh met de gondel helemaal naar boven gegaan, we hebben daar genoten van het mooie weer en het super mooie uitzicht wat we hadden, mama heeft dan ook genoeg foto's om het iedereen te laten zien. haha!;)
We zijn ook met zijn allen naar Römerbad geweest, dit is een Therme bad, met sauna en alles, echt super fijn om even te relaxen.
Het Römerbad ligt aan de piste, je kunt dan ook overal waar je zwemt op de piste kijken, ook is er een buitenbad waar je heerlijk op de piste kijkt en alle skiërs en snowboarders naar beneden ziet komen.
Je hebt zelfs 1 sauna waar je door de ramen de skiërs en snowboarders kunt zien, dat was echt super.;)

Voor de rest Niels en Claudia hebben nog een paar dagen lekker geskied.
Na dit gelezen te hebben is er voor mij en voor jullie denk ik maar 1 conclusie. Het was/is super.:)

Nu gaan we nog lekker een gebakje eten, WANT :):) Niels en Claudia zijn al weer een half jaar getrouwd en Martijn en ik zijn vandaag precies 4 jaar samen, grappig dat dit zo op dezelfde dag valt. :)

Dus Martijn dikke kus voor jou! Dat er nog maar héél veel jaartjes bij mogen komen (L)

Veel liefs en tot over 2.5 week :D
Anne :)

  • 18 Maart 2010 - 20:44

    Tante Corrie:

    Hoi allemaal.Jullie maken mij wel jaloers.Het lijk mij heerlijk rustgevend daar in Oostenrijk. Maar kan straks genieten van de mooie foto´s. Anne had zal wel stil worden als n n c weer weg zijn ,maar dan is het nog maar een paar weken dus nog even volhouden.
    Allemaal de groeten en goede terugreis.

    Groetjes (oom)Piet en (tante) Corrie


  • 18 Maart 2010 - 20:56

    Tante Bep:

    Na de 3 berichten van Corrie hoop ik het in 1 keer te doen.
    Ja, we denken iedere dag aan jullie en zou bijna jaloers worden.Voor zaterdag geven ze regen op, dus kan je hier weer genieten. Ben vergeten hoe laat jullie terug zijn.Laat je het nog even weten? Anne hou je taai, die 2 weken zijn achteraf ook zo weer om.Morgen nog een fijne dag toegewenst en goede reis terug.

    Gr. Bep, Cees en Ferdi

  • 18 Maart 2010 - 21:01

    Tante Carla:

    Ha jullie daar.

    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben met elkaar.Geniet de laatste dag en dan is nog maar heeeeel even voordat we je weer zullen zien Anne.
    Nellie,Niels en Claudia goede reis gewenst.
    Tot gauw.

    Anne dikke kus en ook tot gauw.
    Tante Carla


  • 18 Maart 2010 - 21:18

    Nelly:

    hoi allemaal geniet er nog even van met z'n vieren.allemaal de hartelijke groeten van Hans en mij en een goeie terugreis.

  • 18 Maart 2010 - 21:45

    (tante) Ans& (ome)Di:

    Hoi Anne en visite,nog even een mailtje op de valreep voor Nellie,Niels en Claudia,een goede terugreis toegewenst en voor Anne de laatste loodjes zeggen ze wegen het zwaarst,maar dat wil zeggen dat nu iedereen afscheid neemt en je blijft zelf als laatste achter dat dat niet zo leuk is en dat je dan zelf ook wel graag naar huis gaat.Dus nog even volhouden en dan wens ik jouw ook Anne een goede terugreis en hopen je weer heelhuids hier te begroeten. Gr.van ome Dio en tante Ans.

  • 19 Maart 2010 - 06:30

    Gerri:

    Hoi Anne, zo te lezen heb je het geweldig daar in Oostenrijk, maar hier vinden we het toch wel fijn dat je bijna weer terug komt.
    Wij hopen je nog te zien een van de weekenden voor wij met vakantie gaan. Wij gaan 17 april naar Cuba dat is dus heel wat anders dan sneeuw.
    Geniet er nog van die laatste weken en tot snel.
    liefs uit vlaardingen

  • 19 Maart 2010 - 15:52

    Oma Smit:

    groetjes van oma heb je m"kaart ontvangen nog een goede tijd en een en groet voor allemaal
    niels claudia en je moeder een goeie reis terug

  • 19 Maart 2010 - 17:40

    Adrie Van Putten:

    Hoi allemaal,n.n.c.morgen goeie terugreis toegewenst.Anne nog een paar weekjes dan kan je Martijn weer in je armen sluiten

  • 21 Maart 2010 - 07:08

    Mam:

    hej anne we zijn weer thuis en we hebben het heerlijk gehad.Super pension vriendelijke mensen dus voor herhaling vatbaar misschien ooit nog eens.Nog ff volhouden deze laatste 2 weken zijn zo om geniet nog maar lekker van het restje sneeuw en de zon.

  • 21 Maart 2010 - 11:34

    Ineke Slegh:

    Hoi Anne. Het klinkt allemaal heel gezellig.Geniet er nog maar even, en dan een goede terugreis. gr jan en ineke

  • 23 Maart 2010 - 20:05

    Crista:

    heej Meid,

    Het is al heel lang geleden dat ik wat van me heb laten horen.. Schaam, schaam... Maar super leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt en dat je lekker een weekje met je moeder en met Niels en Claudia hebt gehad..
    Nog heel even en je komt weer terug naar Flakkee..
    Ben benieuwd hoor, dan kom ik je snel een keer opzoeken.
    Geniet nog even van de tijd die je daar hebt, van de zon en van de sneeuw.
    Voordat je het weet is het voorbij en ben je weer lekker thuis bij je moeder..
    Nog gefeliciteerd he, 4 jaar alweer:) super hoor!!

    Tot snel,

    Liefs, Crista

  • 24 Maart 2010 - 06:07

    Monica:

    Hee meis!

    Leuk dat je moeder, Niels en Claudia zijn geweest! Gelukkig heb je zo te horen nog wat tijd gehad om leuke dingen samen te doen!

    Dikke kus voor jou!

  • 31 Maart 2010 - 12:51

    Sarjanny:

    Hai lieve meis;
    Volgens mij ben je nu echt aan het aftellen. En het zou me helemaal niets verbazen als je dat met hele gemengde gevoelens zal doen !!!!!
    Je sluit weer een hele indrukwekkende, mooie en aparte periode af ......
    Geniet van je laatste daagjes daar.....en zie uit naar de paasdaagjes hier !!!!
    Een hele goeie reis alvast terug.
    lieve groet van mij;
    sarjanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Vanaf 30 november ga ik voor 4 maanden samen met mijn klasgenoot Nina naar Oostenrijk, om daar onze eindstage te volgen.

Actief sinds 18 Okt. 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 26942

Voorgaande reizen:

30 November 2009 - 03 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: